azijski rezanci prikazna slika
Recepti

Tofu z azijskimi rezanci

Azijski rezanci niso samo okusni, ampak tudi praktični, saj jih ni potrebno kuhati in so pripravljeni zares hitro. Rezancem lahko dodamo praktično karkoli, meso, tofu, katerokoli zelenjavo, ki jo imamo v hladilniku. Za okus po Aziji uporabimo sojino omako, kokosovo mleko in sezamovo olje, na katerem prepražimo zelenjavo in tofu oziroma meso. Za brezmesno različico s tofujem, preverite recept spodaj.

SESTAVINE:

  • riževi (ali drugi azijski) rezanci
  • sezamovo olje
  • zelenjava po okusu: mlada čebula, grah, bučka, šampinjoni,…
  • ½ pločevinke kokosovega mleka (200 ml)
  • 1 žlica arašidovega masla
  • sojina omaka.

Tofujeva marinada:

  • sojina omaka
  • začimbe za tofu
  • limonska trava.
Rezanci z zelenjavo in tofujem

PRIPRAVA:

1. Zelenjavo operemo, jo narežemo in na hitro prepražimo v visoki posodi ali woku, na žlički sezamovega olja.

2. Kokosovo mleko, arašidovo maslo in sojino omako dobro premešamo in prelijemo čez zelenjavo.

3. V ločeni ponvi popečemo tofu.

4. Riževe rezance pripravimo po navodilu iz embalaže.

5. Zelenjavo, tofu in rezance združimo v woku in malo popečemo.

NASVETI:

  • Uporabite zelenjavo, ki jo imate na razpolago. K riževim rezancem se zelo dobro podajo brokoli, cvetača in stročji fižol.
  • Tofu lahko popečete tudi v pečici, kot v receptu za Maroški kuskus s tofujem.
  • Tofu si lahko pripravite za več dni vnaprej in ga samo dodajajte različnim jedem. Domišljija naj ima tu prosto pot.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.